Kärleken är på ingång

Det var helt sjukt, det bästa jag gjort! Hon kan hon veta allt? Va? Okej jag ska berätta! Men såklart inte allt, lite vill jag ha för mig själv ;). Hon visste att jag har skit ont på höger sida på ryggen, och sa att om jag inte gör ngt åt det och är försiktig så kommer det sluta med sjukskrivning! Hon sa att jag måste ta hand om min mage eftersom jag är allergisk mot laktos. (hur fan vet hon det!?) samt att hon såg att jag skulle skriva ngt form av avtal som kommer innebära lite mer pengar!(jag skriver på en anställning på måndag och får lite löneökning!) samt att det finns en tjej i min omgivning som ger mig mycket och bra energi och hon underlättar min vardag vääääldigt mycket! Hon är född i augusti och vill att jag ska "vårda" henne väl, och det är ju såklart min fina Josse hon pratade om <3 det är hon som gör att jag vågar och att jag står på mig! November och december är mina månader, då kommer det hända stora saker som påverkar mitt liv. Och i början på hösten kommer jag få mer ansvar inom jobbet även om jag får ett nytt jobb. Och det roligaste, kärleken är på väg in i mitt liv..... Hmm! Mer än så vill jag inte berätta, men hon sa såååååååå mycket bra saker!! Måste tillägga att det enda hon visste om mig var att jag heter My och när jag är född! Så jävla coolt!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!